vineri, 22 noiembrie 2013

Situatie penibila la eMag de Black Friday 2013

Am facut 2 comenzi separate de Black Friday la eMag, la distanta de cateva minute. De ce nu una singura? Pentru ca am crezut ca e mai sigur sa plasez prima comanda, ca poate se epuiza stocul pana ma hotaram daca mai iau ceva sau nu.

Prima comanda mi se livreaza pe 30 noiembrie (conform mailului de confirmare), iar cea de-a doua pentru care am primit confirmare dupa 13 minute se livreaza pe 25 noiembrie! Adica cu 5 zile mai repede!





Exceptand stupizenia ca prima comanda se livreaza mai tarziu decat a doua comanda, eu nu pot sa trag decat o singura concluzie: eMag nici macar nu are pe stoc toate produsele pe care le comercializeaza! Ca nu cred ca in 13 minute s-au anulat atatea comenzi incat cea de-a doua comanda sa fie livrata cu 5 zile mai repede.

Mai mult decat atat. Sa zicem ca cea de-a doua comanda pentru care am primit mail, am plasat-o de fapt prima, doar ca i-a luat softului (sau cine face confirmarea) mai mult sa o proceseze. Pai si atunci in 13 minute s-au primit comenzi incat sa fie amanata cea de-a doua comanda cu 5 zile? Pai 30 noiembrie e ultima zi in care au promis ca se finalizeaza livrarea coletelor de la Black Friday. Ce se intampla cu comenzile plasate de pe 22 noiembrie dupa ora 8:00 pana duminica seara (24 noiembrie)?


Singura explicatie este ca eMag nu are pe stoc (inca) toate produsele pe care le comercializeaza. Cel putin asa au afirmat ca toate cele 250.000 de produse sunt pe stoc si ca au inchiriat un depozit special pentru Black friday 2013 (care intre noi fie vorba este spectaculos - vezi video mai jos).

Mentionez ca produsul care va fi livrat abia pe 30 noiembrie ... nici la aceasta ora nu are stocul epuizat (conform siteului eMag --- sa inteleg ca am facut o alegere proasta?), iar ambele comenzi au fost plasate de pe acelasi cont, acelasi calculator, aceeasi sesiune a browserului, cu livrare la aceeasi adresa, la interval de cateva minute.

 

20 de comentarii:

  1. Eu am facut o comanda la eMag si am patit ce scriai in primele randuri...pana sa trimit comanda un produs nu mai era disponibil. Credeam ca se considera rezervat daca l-am selectat in comanda prealabila...

    RăspundețiȘtergere
  2. Stupizenie e sa nu iei in calcul ca fiecare produs are un stoc si e absolut normal, probabil daca dadeai o comanda cu 2 produse livrarea se facea la data celui de-al doilea...

    Ce este asa penibil in treaba asta ? ... in cazul in care nu esti multumit anulezi comanda si te-ai linistit nu vad de unde nevoia asta de a considera stupid sau penibil un termen dat de un magazin online... hai sa stam si sa ne vaitam toata ziua ca niste babe ca mai nou astea-s stirile noastre...

    Mai puneti vreo 2 stiri cu masini parcate prost, indivizi care-si spala rabla si gata avem site de stiri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e nimic in neregula in a prezenta cum isi spala unii masina intr-un parc - ilegal, folosind echipamente platite din bani publici sau in a face public ca un comerciant nu s-a tinut de promisiune cand a anuntat ca totul se livreaza din stocuri existente. Daca citesti numai printre randuri e posibil sa nu intelegi ce citesti. Acesta nu este un site gen stirileProTv, din motive evidente, pe care daca nu le observi ar fi bine sa le aprofundezi. Astea sunt articolele si pana acum nu a fost nimeni rugat sau obligat sa le citeasca. Si-am pus punct discutiei cu haterii.

      Ștergere
    2. Nu e vorba ca as fi hater ca va urmaresc de ceva vreme dar parca unele text nu pot fi considerate articole ci doar vaicareli...

      Ștergere
    3. Pandele asta e un blog, nu e un site de stiri. Daca unele subiecte discutate te-au atins asta e alta problema...

      Ștergere
  3. eu am comandat in 23 si mi-a scris ca primesc produsul in 27,

    ce investitie au facut ei in servere....nu stiu...la ora 12 erau cazute mai toate serverele,
    jmekerii de la emag nici macar nu au dat ora la care incep oferta,
    deci cine are pile/cunostinte/relatii la ei, au prins ce au vrut, restul.....din ce a ramas,
    ca doar e la romanica....

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am comandat la 8 si vin produsele pe 26. Oricum nu se compara cu anul trecut, mult mai putine au fost produsele cu reducere adevarata. restul fake-uri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paul, anul asta mi-am luat in sfarsit hdd extern. Era o achizitie care devenise necesitate.

      Din pacate teapa si mai mare pentru conceptul de black friday de la emag este ca am gasit PE STOC acum o jumatate de ora 3 produse care pe 22 dimineata pe la 9 erau cu STOC EPUIZAT. Cele 3 produse nu au reintrat in valul 2 declansat de emag pt black friday. Si culmea, la acelasi pret redus. Deci tind sa cred ca acele bannere cu stoc epuizat erau unele menite sa conduca clientii catre comandarea unor produse care nu erau neaparat la mare cautare...

      Ștergere
  5. Eu am comandat de la eMag pe 22 in jurul orei 10 dimineata si am primit la usa produsele a doua zi, pe 23. Totul a mers ca uns :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am comandat inaintea ta si cu un pachet sunt programat azi. Am sunat la curier si a zis ca habar nu are cand ajunge ca are de livrat 180 de pachete pana la 16:30

      Ștergere
    2. Exact asa s-a intamplat! Am sunat si era curierul suparat si a cerut la centru ca maine sa-i dea numai 80 de colete ca azi a plimbat degeaba restul pana la 180. Ouch, proasta organizare. Si cand te gandesti ca eMagul promisese livrarea tuturor coletelor pana la sfarsitul lunii :)) Uite asa poate mi se livreaza si mie coletele in aceeasi zi :))

      Ștergere
  6. ;)
    Azi am comandat pampersi de la emag si cica maine (marti) vine coletu ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu a venit azi :))) sunt praf astia de la emag.

      Ștergere
    2. pe mine inca nu m-au contact pentru coletul care trebuia sa vina ieri. Aseara l-am sunat eu pe cel de la Fan Curier si era daramat saracu. A zis ca din cele 100 de colete care i-au ramas ieri o sa ceara sa i se dea numai 80 azi. Probabil eu am ramas in ceilalti 20 ca inca nu m-a sunat.

      Ștergere
    3. Se pare ca azi curierul face ore suplimentare. L-am sunat acum si desi e aproape 5 inca nu a ajuns si pe strada mea, dar va veni azi. Deci eMagul preseaza sa tina cat de cat reale datele de livarre.

      Ștergere
  7. revin cu date noi privind comanda mea la emag,
    cum ziceam am comandat pe 23 si ziceau ca primesc produsul pe 27 (azi)
    ieri (pe 26) am primit un mail la ora 11 seara ca coletul a fost predat transportatorului si urmeaza sa-l primesc a 2a zi,
    azi (27) am primit un sms de la emag : "comanda xxxxxx a fost reprogramata pentru a fi livrata in data de 28.11.2013.Multumim pentru intelegere.Echipa emag".
    no comment.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a trecut si ziua de azi (28.11) si canci colet .....

      Ștergere
    2. Mai e timp.. la Fan Curier se lucreaza si ore suplimentare saptamana asta. Mie mi-au adus un colet marti (26 nov) pe la 18:30

      Ștergere

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...