miercuri, 9 mai 2012

Independistul Tucunel. Nicolae Tucunel.

Cine este acest autointitulat candidat independent la nu stiu ce functie din Brasov? Apropo.. ce vrea: primaria sau consiliul judetean?

De ce independist si nu cum i-au zis toti ceilalti? Simplu: independent ca asa zice el ca e si *.ist de la toate celelalte asocieri cu PDL si PSD. Deci este pesedist sau pedelist?

Habar nu am. Dar hai sa va zic cum l-am "cunoscut" eu pe nenea Tucunel acum vreo 2 luni. L-am cunoscut in sensul ca mi-a cerut prietenia pe Facebook :)) Eu am crezut ca-i sincer... o fi fost spam?

Ce-i drept vazusem deja figura lui pe vreo 2 afise pe strada ca ar fi un independent care candideaza.. nici nu-mi mai pasa la ce. Oau, e independent... deci nu are nicio sansa in campanie.

Treaba nu a stat chiar asa pentru ca independentul Tucunel. Nicolae Tucunel avea bani gramada pentru campania pre-electorala si asa l-am vazut pe toate gardurile din Brasov.

A mai iesit si PDL-ul la inaintare ca vai Doamne ei nu au cu ce si cu cine si il sustin pe independistul Tucunel. Nicolae Tucunel la candidatura (acum scriind aceste randuri fac conexiunea ca Tucunel candideaza la presedentia Consiliului Judetean in locul lui Cancescu, ca doar nu s-ar dezice Georgica de PDL deocamdata).

Asa se explica de unde atatea afise cu Tucunel. Nicolae Tucunel cand saracul candidat era cica independent. Apropo... cat de prost trebuie sa fi ca cetatean sa crezi ca un independent ar baga mana adanc in propriul buzunar pentru a sustine o campanie electorala pentru un post de bugetar? Nu trebuie sa ai un scop? Ca doar nu vrei doar binele brasovenilor si cele cateva mii de lei salariu? Asta se aplica pentru oricine, din orice partid sau grupare / gasca face parte!

Revenind la Tucunel. Nicolae Tucunel cica ar fi presedinte al Camerei de Comert din Brasov. Zilele trecute l-am gasit la pozitia 26 din Componenta Consiliului Local Brasov "Capitolul II: Raport privind activitatea Consiliului Local Brasov în anul 2011" in care este mentionat ca membru Tucunel. Nicolae Tucunel – P.S.D.-pâna la 31.08.2011. Deci Tucunel. Nicolae Tucunel a fost pesedist, actualmente sustinut de pedelisti? Astazi de curiozitate am cautat pe Google si Tucunel. Nicolae Tucunel apare ca presedinte al FC Forex Brasov.

Hai sa-ti zic ce cred eu: e vrajeala chestia cu independentul si ai sanse sa castigi daca Tepes. Vlad Tepes nu candideaza si el. Unde ar fi, Doamne, norocul asta sa se intoarca Tepes?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...