miercuri, 30 noiembrie 2011

Registrul Auto Roman din Brasov

Sediul Registrului Auto Roman (RAR) din Brasov se afla pe strada Vasile Goldis nr 17 din cartierul Rulmentul. Este prima strada la stanga dupa capatul de autobuze si troleibuze RAT BV de pe strada 13 Decembrie.

Programul Registrului Auto Roman este de luni pana joi de la 8:00 la 16:30, iar vinerea de la 8:00 la 14:00. Sambata si duminica nu se lucreaza.





Programari se pot face la numarul de telefon 0268.545.955 sau pe internet la rarom.ro Biletele de programare pot fi ridicate cu CEL MULT 15 minute inainte deora programata. Programarea se ridica de la ghereta paznicului de la poarta.

La ridicarea actelor trebuie sa verificati ca ati primit toate actele originale pe care le-ati depus si ca datele inscrise in actele romanesti sunt corecte. Daca exista greseli, este de preferat ca functionarii sa le corecteze pe loc.

Hala de la RAR Brasov in care se fac testele autovehiculelor.
Proprietarii masinilor stau intr-o sala alaturata si privesc
printr-un geam cum decurg testele.
Aici va trebui sa ajungeti daca doriti sa inmatriculati o masina si aveti nevoie de testarea gradului de poluare chimica a motorului sau pentru acceptul schimbarii caroseriei, sasiului sau a motorului.

Pe strada cu sediul RAR se gasesc nenumarate birouri de pregatire a actelor pentru taxa de poluare, inmatriculare, transcrierea sau radierea unui vehicul.

Pentru regimul permise de conducere si inmatriculare a vehiculelor din Brasov trebuie sa ajungeti pe strada Turnului nr. 13 (dinspre Rulmentul e prima strada pe stanga dupa magazinul Lidl de pe 13 Decembrie).

16 comentarii:

  1. mulumesc pentru informatii. Dupa Paste am si eu treaba pe la ei cu o masina. Sper sa scap ieftin

    RăspundețiȘtergere
  2. am si eu o intrebare mi sa loat talonul din cauza unor leduri puse pe masina cu sa procedez sa mil iau..

    RăspundețiȘtergere
  3. daca aveai si xenon aftermarket trebuia si cartea,masina,bani.....stai ca bani oricum ii dai...


    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua..am si eu o intrebare..sunt posesor la o masina inmatriculata in spania..pot face itp in brasov ?? si este valabil in toata europa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa faci ITP chiar daca masina e inmatriculata in strainatate, dar are valabilitatea doar pe teritoriul Romaniei. Pana acum un an nu puteai sa faci deloc.

      Ștergere
  5. multumesc foarte mult..va doresc o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  6. si...cat costa...este ceva diferit fata de inspecia celor inmatriculate in romania

    RăspundețiȘtergere
  7. ok..multumesc frumos..toate cele bune

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua..am si eu o intrebare..sunt posesor la o masina inmatriculata in BRASOV cu numarul BV13BSL in 2011 mi-au furato de la ROMA (ITALIA) cu toate actele masinii am facut denuntie la politia din ROMA av vrut sa fac si in BRASOV dar mi sa spus sa fac numai in tara unde sa furat masina ...
    in Romania rezulta furata ?

    RăspundețiȘtergere
  9. buna stie cineva cat e valabila autentificarea la rar mersii

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut! am si eu o intrebare, becurile Osram night braker H7 sunt legale?
    dar leduri pe pozitie de 50 de lumeni (atat are intensitate un bec normal cu filament) de culoare alba sunt legale?

    RăspundețiȘtergere

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...