sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Cersetorul si gogoasa umpluta cu fructe - o poza trista


Nu stiu de ce mi se pare trista poza asta, poate pentru ca este? Cersetori sunt peste tot, unii mai falsi decat altii. Dar cu cei care cersesc "pe bune" cum ramane?

Am citit cu totii in ziare despre cersetori care castiga si 5.000 de lei noi pe luna (in lunile bune). E frustrant! Dar mie mi s-a intamplat si sa mi se ceara doar o pereche de sosete. Era un copil. Mai exista si batrani care cersesc de ti se rupe inima, dar parca nu e chiar pe bune. Insa am vazut destui care si daca treci de o mie de ori pe langa ei, macar o data nu te-ar agasa sa iti ceara un banut. E mandria lor sau pur si simplu le e rusine? Ar trebui sa le fie rusine ca au ajuns sa nu mai aiba bani nici de mancare?

Politia, statul sau biserica ar trebui sa le poarte de grija? As merge pe ultima varianta, dar acum se construiesc biserici poleite cu aur... nu mai e timp si pentru amarati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...