miercuri, 19 octombrie 2011

Program permise auto si pasapoarte Brasov, strada Turnului

Pe strada Turnului nr. 13 din cartierul brasovean Tractorul isi au sediul serviciul public comunitar pentru regimul permise de conducere si inmatriculare a vehiculelor din Brasov, dar si pentru regimul eliberarea si evidenta pasapoartelor simple din Brasov.

Iata si programul de lucru cu publicul:



Sediul serviciului public comunitar de pe strada Turnului
Program primiri si eliberari pasapoarte Brasov:
  • luni, marti, joi si vineri: 8:30 - 16:30
  • miercuri: 8:30 - 18:30
  • sambata, duminica: inchis


Program serviciul public comunitar regim permise de conducere si inmatriculare a autovehiculelor Brasov:
  • luni si miercuri: 8:30 - 18:00
  • marti si joi: 8:30 - 16:30
  • vineri: 8:30 - 14:00 (ultima vineri din luna nu se lucreaza cu publicul)
  • sambata si duminica: inchis


Strada Turnului din Brasov

Program sala de examinare:
  • luni - joi: in intervalul 8:30 - 12:00 si in intervalul 13:00 - 15:00
  • vineri: 8:30 - 14:00 (ultima vineri din luna nu se lucreaza cu publicul)

In aceeasi cladire se afla si sediul Directiei Fiscale agentia fiscala nr 8, avand urmatorul program:
  • luni si miercuri: 8:30 - 16:30
  • marti si joi: 8:30 - 16:00
  • vineri: 8:30 - 14:00 (ultima vineri din luna nu se lucreaza cu publicul)



11 comentarii:

  1. Am si eu o intrebare. Vreau sa dau sala pe 22 dec se poate?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua. Pentru a ma reprograma , trebuie sa merg personal ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau sami ridic permisu dupa un proces cistigat de unde?

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua. Se poate face online reprogramare pentru examen auto traseu?

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua , am si eu o intrebare ,
    Ziua de 1 mai se lucreaza la aceasta institutie

    RăspundețiȘtergere
  6. Am o intrebare ,cand am fost programat la traseu nu am putut ajunge si cum trebuie sa fac sa ma reprogramez,sau un nr de tel sau daca merge sa ma reprogramez online poate sa ma ajute cineva???

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna se lucreaza maine cu publicu pt sala ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua am facut programare online pentru schimbare carnetului si nu am primit raspuns.Programarea este pe numele Tronaru Nadia

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua. Permisul auto mi-a fost furat din luna iulie 2021. Am pus anunturi pe sit-rile de profil ,poate il gaseste cineva. Nimic. Am mers apoi la ghiseu politie rutiera Brasov, dorind sa anunt furtul. Mi s-a spus ca nu e nevoie de asa ceva ci sa ma inscriu online pentru solicitare alt permis.Nu am facut.o sperand sa apara. Problema este ca la varsta mea nu am mai conduc de ani de zile, mai ales in Brasov,iar autotoruism nu am. Cu toate acestea Politia rutiera Bv cu adresa din 31.08.2021,solicita medicului ce familie, sa efectuez controale medicale, la comisii specializate din care eu inteleg ca as fi un pericol in trafic. Ma gandesc ca poate acest permis pierdut sau furat sa fi fost folosit de o persoana rau intentionata. Oricum acest aspect mi-a indus stres sau ma face sa gandesc ca este o razbunare. Doresc un raspuns.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile nepotrivite ca limbaj vor fi considerate SPAM chiar daca ofera informatii interesante!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...